Vrid om!

gör det

lägesrapport från avgrundens vardag

Kategori: berlin

Heltidspraktiken har inneburit en större omställning än befarat, men kropp och själ vänjer sig, om än med myrsteg. Önskar jag kunde uppdatera här oftare, har många ännu inte skrivna inlägg som jag gärna hade sett förverkligade, men det kanske blir bättre snart (bloggkliché?).
 
Tills vidare kan jag nämna två nöjen som jag får ta del av snart respektive jättesnart, check it:
 
 
Enligt en god vän, tillika konnässör, är detta ett av få tillfällen man kan åtnjuta kvalitativ HC och gabber under passande omständigheter - det äger tydligen rum i någon gammal nedlagd fabrik i Lichtenberg; för två år sedan höll de tydligen det i en gammal bunker i Mitte(!). Tekkno-golvet är väl intressantast egentligen, där ser jag fram emot Sorgenkint och Hakker, men Curt Cocain på Gabba-golvet känns ju inte direkt som något man vill missa heller.
 
Mer jättesnart snackar vi Umberto ikväll. 
 
L8rs
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: